srijeda, 27. lipnja 2007.

Mizogin

ON

Ja naprosto ne mogu shvatiti što tražite od mene, gospodine doktore! To je nemoguće! Nisam ja loš kao što vi mislite i nije istina da mrzim sve žene! Ali, bogami, nemam razloga ni da ih volim! Vi se smješkate, ali je to istina! I ponavljam , da ih ne mrzim! Samo ih ne podnosim! I zašto ih moramo podnositi, proklete bile? Posvuda se nameću i na račun svoje lažne nježnosti vladaju nemilosrdno sa nama!

Ne, nemojte odmahivati glavom, poslušajte! Kad sam bio klinac ona je luda moja stara uvijek kupovala cipele za moje noge koje su se njoj sviđale! I kad ih bez poteškoća ne bi mogla navući na moje jadne nožice, udarala me sa tom istom cipelom po glavi! I onda mi pričala da me voli! Ma svaka žena voli samo sebe i nikog drugog, gospodine doktore, uvjeren sam u to! To su hedonističke hulje, spremne piti vam krv na slamčicu!

Evo vam drugog primjera! Kad sam odrastao i sreo jednu koja mi se dopadala, zaljubio u nju i apsolutno joj vjerovao, jer bio sam mlad i još sam uvijek gajio iluzije, ona se pobrinula da izbriše te iluzije iz mojih osjećaja i konačno me uvjeri da su sve žene u duši pokvarene, a ne samo zle! Zamislite, gospodine doktore, odveo sam je na izlet i tamo smo se u prirodnom okružju čitav dan valjali, ma udarali smo se neprestano, cijeli dan, ako me sjećanje ne vara, bilo je najmanje pet puta! Pa to bi zadovoljilo i caricu Mariju Tereziju, do vraga! Ali ne i nju: ona je tu istu večer otišla sa drugim i sa njim se poševila, ali moram priznati, nije mi rekla koliko puta! I sad će te me vi uvjeravati, kako ja bolesno mrzim žene!

Ma ne mrzim ja nikog, ali ne dam više priliku ni jednoj kuji da mi truje život! Možete li to shvatiti? Unaprijed odbijam vaš argument da sam povrijeđen i da se bojim: ne bojim se ja ničega, ali lažljivim kujama se ne može vjerovati, uvjeravam vas, gospodine doktore!

A čujte ovo, molim vas, pa mi onda odgovorite imam li pravo! Poslije one kuje sreo sam drugu, koja je isto tako bila kuja, ali sam ja naivno vjerovao da je drugačija, a u stvari su sve iste, pokvarene i zle, neke malo više, druge malo manje, ali sve su zle i pokvarene! Povjerovao sam joj da je drugačija, iako su mi instinkti vrištali drugačije, nisam im htio vjerovati i tu sam, naravno, pogriješio! Ostala je u drugom stanju, dogovorili smo datum vjenčanja, a ona legla sa drugim i plačući me molila oproštaj, tvrdeći da me voli i da ne može objasniti zašto je tako postupila! Zamislite, gospodine doktore, mene voli i nosi moje dijete, a ševi se sa drugim! Pa to ne rade ni mačke skitnice! Ma dajte, molim vas, pa to je čista zloba i pokvarenost i samo je žena sposobna za takve stvari!

Gospodine doktore, kad vas muškarac uvrijedi, vi to odmah shvatite, ali kod lažljivih kuja možete biti godinama povrijeđeni, izvrijeđani, poniženi, a da to ni ne znate! Upravo mi se to dogodilo.

A kad konačno doznate i istjerate istinu na čistac, onda ste okrutni ženomrzac, diktator, sileđija, terorist! Ne smijete im ništa, odmah se svi dignu protiv vas i uzmu u zaštitu jadnu ženu koju vi maltretirate! Jer one su, jadnice, slabiji spol, nježne i mi smo ti koji se moraju brinuti o njima.

Kunem vam se, gospodine doktore, da je nisam maltretirao, da je nisam mrzio, ali sve ima granica, zar ne? Sad svi govore da sam je mrzio, da sam je tukao, vikao na nju! Lažu, gospodine doktore, naprosto lažu! Pa koji muž ne podigne glas? I povremeno ne pljusne? Pa ona je to tražila, vjerujte mi! Uvijek sam joj govorio, uradi to na ovaj način, ali je ona tvrdoglava i htjela je da uvijek bude sve po njenom! Tko to može izdržati? Vi, gospodine doktore? Kladim se da ne bi izdržali ni tjedan dana! Morate biti takav, one ne razumiju drugačije: samo im malo popustiš i već si gotov! Kuje su to, gospodine doktore, vjerujte vi meni!

I na kraju krajeva, čemu sav ovaj cirkus? Zato što sam je istukao? Pa ona je moja žena i zaslužila je to: svaka žena zaslužuje biti istučena! One su takve! Ne mogu bez toga! Ako im pustite da one vladaju, pa gdje ste onda, pitam ja vas, gospodine doktore. U paklu, gospodine doktore, eto gdje, u paklu: vragovi su to koji se prikazuju anđelima! To su vam žene, gospodine doktora, sve žene! Vragovi! A ne anđeli!

ONA

Ne znam što reći, gospodine doktore! Dosta mi je svega, strah me je, bojim ga se i to je to!

Kad sam ga upoznala bio je nježan i pažljiv, ali se kasnije promijenio. Sve mu se dopadalo na meni i stalno mi je dijelio komplimente i bio je snažan i znao me obraniti od drugih i to mi se sviđalo. Jednom je nokautirao jednog mladića, samo zbog toga što se okrenuo i zazviždao za mnom. Moram priznati, da mi se sviđalo biti zaštićena.

Ali je on ubrzo počeo pokazivati nepovjerenje: Počelo je sa sitnicama: gdje si bila? Zašto je to ovako? Ne laži!

Neprekidno je tvrdio da mu lažem, a istina je da mu nikad nisam lagala! Nikad! Nisam imala o čemu lagati! Mirna sam i povučena i ne tražim avanture. Ali mi on nije vjerovao! Stalno me uspoređivao sa svojim prijašnjim djevojkama. Imao je neka gadna iskustva, znate, je li vam pričao o tome? Je? Pa onda znate! Meni ga je bilo žao zbog toga i pokušala sam pružiti ljubav, pravu ljubav, ali bi on uvijek sve uprljao svojom sumnjičavošću.

Nakon nekoliko godina braka, prvi me put pljusnuo! Zaprepastila sam se, jer sam mu u očima vidjela mržnju. Nisam mogla prihvatiti da me mrzi. Sad znam da ne mrzi mene, nego da mrzi sve žene. Znam to zahvaljujući vama, gospodine doktore, prije to nisam uviđala.

I vidite li, do čega je dovela ta prva pljuska? Sva sam isprebijana, polomljena, a što je nagore, svi su me upozoravali da će se to i dogoditi, ali ja sam vjerovala njemu, uvijek njemu, jer voljela sam ga, gospodine doktore, iako on to nije vjerovao, a nije ni zaslužio. Moju ljubav, mislim.

Ne mogu više, gospodine doktore, on je pun mržnje prema svim ženama. Znate što on kaže? Da žene ne spadaju u ljudski rod, jer i u Bibliji piše "ljudi i žene"! To mu dokazuje, kaže, da žene ne spadaju u ljudski rod! Čudne mu ideje kolaju u glavi i mene je strah, gospodine doktore, strah...

"Copyright © 2005. misko-nearh - zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora".

Nema komentara: